Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081211000342<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Каракай Ю.В. 
Маркетинг на ринку інноваційних товарів : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / Ю.В. Каракай ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2008. — 29 с. — укp.

Комплексно досліджено теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності економічних суб'єктів на ринках інноваційних товарів. Досліджено еволюцію імператив розвитку товарних ринків. Розкрито системну суть інновацій як товару. Систематизовано й охарактеризовано фактори та макроекономічні моделі розвитку ринку інновацій. З'ясовано особливості та сформовано принципи маркетингу інновацій. Здійснено маркетингову типізацію суб'єктів інноваційного розвитку. Розвинуто методичні засади розробки маркетингових стратегій для ринків інновацій. Розроблено систему експлікативних моделей маркетингу інноваційних товарів. Обгрунтовано, що необхідною передумовою активізації маркетингу інновацій є внутрішній маркетинг як процес управління персоналом на маркетингових засадах. Конструктивно оцінено стан, проблеми та перспективи розвитку ринку інновацій України. Розроблено комплекс заходів щодо використання маркетингу в управлінні національним ринком інновацій.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-211.1 +
Шифр НБУВ: РА358080


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського