Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124055616<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Каланджи І.А. Формування системи стратегічного маркетингу на промислових підприємствах : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.А. Каланджи ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2005. — 20 с. — укp. Розкрито суть економічного поняття "стратегічний маркетинг". Визначено місце та роль стратегічного маркетингу в діяльності промислових підприємств, основні тенденції його розвитку. Висвітлено проблеми та напрями адаптування вітчизняних товаровиробників за ринкових умов. Проаналізовано причини недостатньої ефективності маркетингової діяльності на підприємствах за сучасних умов. Обгрунтовано необхідність впровадження системи менеджменту якості за сучасних ринкових умов. Розроблено системи методичного забезпечення функціонування маркетингу на вітчизняних підприємствах. Запропоновано методи аналізу задоволеності споживачів для оцінки рівня відповідності маркетингової діяльності підприємства ринковим умовам. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 + Шифр НБУВ: РА339689
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|