![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124055487<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Діброва Т.Г. Формування рекламного звернення у маркетинговій діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.Г. Діброва ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 16 с.: рис. — укp.Розкрито особливості українського рекламного ринку взагалі та з огляду на специфіку розробки й створення рекламного звернення. Розроблено методику конкурентної позиції товару у рекламному зверненні. Опрацьовано підходи до визначення змісту та форми подання рекламного звернення, оцінки його ефективності, а також запропоновано поетапну процедуру формування концепції рекламного звернення у процесі розробки та створення рекламного продукту. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.81 + Шифр НБУВ: РА324388
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|