| Карпова Л.Г. Формування професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Г. Карпова ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 20 с.: рис., табл. — укp.Розкрито суть поняття професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи, визначено її зміст та структуру. Доведено, що структурними компонентами професійної компетентності є три сфери особистості: мотиваційна (мотиви, потреби, спрямованість), предметно-практична (знання, уміння, навички, якості), саморегуляція (самосвідомість). Уточнено критерії та показники сформованості професійної компетентності, науково обгрунтовано педагогічні умови її формування, розроблено й експериментально перевірено технологію їх реалізації. Доведено ефективність запропонованої технології формування професійної компетентності. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Шифр НБУВ: РА329725
Рубрики:
|