Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124055291<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Крупко В.І. 
Формування персоналу підприємства на основі маркетингових досліджень ринку праці : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.І. Крупко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 17 с. — укp.

Досліджено роль і значення персоналу у діяльності сучасного підприємства. Надано загальну характеристику системи управління персоналу підприємства та його кадрової політики. Визначено елементи та напрями формування його персоналу на підставі маркетингових досліджень ринку праці. Визначено роль і завдання маркетингу персоналу як сучасної форми кадрової роботи підприємства на даному ринку. Розроблено послідовність здійснення маркетингових досліджень ринку праці. Проаналізовано сучасні вимоги до персоналу підприємств на цьому ринку й вимоги здобувачів вакансій щодо робочих місць. Визначено суб'єкти ринку праці та проаналізовано їх вплив на його розвиток. Обгрунтовано необхідність створення підсистеми маркетингу персоналу у системі управління персоналом підприємства. Розроблено систему оцінки результативності підсистеми маркетингу персоналу. Визначено структуру параметрів, які впливають на імідж підприємства як працедавця та запропоновано методику оцінки іміджу підприємства на ринку праці.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-21 +
Шифр НБУВ: РА345259


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського