| Парсяк В.Н. Формування корпоративних відносин в системі малого підприємництва : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / В.Н. Парсяк ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки". — К., 2004. — 32 с. — укp.Досліджено теоретичні і методологічні передумови формування корпорацій у сфері малого бізнесу. Розкрито суть, місце, специфіку та виявлено напрями розвитку економічних відносин, що його супроводжують. Визначено наслідки побудови корпорацій як засобу мобілізації креативного потенціалу малого підприємництва, включаючи його участь у міжнародному маркетингу і розвитку економіки країни на інноваційних засадах. З'ясовано стан та перспективи розвитку малого підприємництва з урахуванням особливостей поточної ситуації в економіці. Розроблено методико-прикладні основи імплементації найважливіших складових цілісної системи внутрішньофірмового менеджменту на малих підприємствах. Запропоновано заходи щодо впровадження в практику управління корпораціями планових прогнозів господарської діяльності, мотиваційної підтримки підприємницької та трудової активності на макро- та мікроекономічному рівнях з урахуванням інтересів держави, інвестора та найманого персоналу. Запропоновано тезу про поширення у сфері малого підприємництва переваг маркетингової концепції організації бізнесу. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9 + Шифр НБУВ: РА330015
Рубрики:
Географічні рубрики:
|