Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124049420<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Кушнір В.А. 
Теоретико-методологічні основи системного аналізу педагогічного процесу вищої школи : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.А. Кушнір ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 39 с. — укp.

Системно досліджено педагогічний процес у теоретико-методологічному аспекті. Зазначено, що складність педагогічного процесу як системи характеризують поняття: недиз'юнктивність, гетерогенність, гіпертекстуальність, різноманіття. Обгрунтовано визначальні системні властивості педагогічного процесу: невизначеність, хаотичність, закономірність, біфуркаційність, темпоральність, нестійкість, мінливість. Суперечності в педагогічному процесі співіснують на основі принципу доповнювальності, створюючи цим необхідне різноманіття станів педагогічного процесу, яке забезпечує його саморозвиток як складної системи. Системне розуміння педагогічного процесу сприяє формуванню методологічних знань педагога, які допоможуть учителю зорієнтуватися у всій складності педагогічного процесу, визначити своє місце в ньому. Відзначено, що методологічні знання, як надпредметні, допомагають педагогу розібратися в чисельних науково-методичних публікаціях, які в основному відображають предметні знання про педагогічний процес і є важливим складником професійної підготовки педагога.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч481.21
Шифр НБУВ: РА323888


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського