Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124049392<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Докучаєва В.В. 
Теоретико-методологічні засади проектування інноваційних педагогічних систем : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.В. Докучаєва ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 44 с. — укp.

Досліджено феномен інноваційної педагогічної системи як конструкт міждисциплінарного синтезу. Обгрунтовано поняття та визначено сутнісні ознаки інноваційної педагогічної системи, уточнено її класифікацію. Досліджено суть і структуру процесу проектування інноваційних педагогічних систем. Обгрунтовано логічну, психологічну та технологічну моделі (структурні схеми) процесу проектування інноваційних педагогічних систем. Сформульовано та теоретично обгрунтовано алгоритм і технологію їх проектування. Установлено особливості розвитку систем цього класу. Визначено поняття, суть, структуру та логіку формування проектувальної компетентності майбутнього педагога-професіонала на підставі встановлення її генезису. Розроблено й теоретично обгрунтовано концептуальну модель формування проектувальної компетентності майбутнього педагога-професіонала. Розвинуто уявлення про проектування в освітньому просторі як технологію створення інноваційної педагогічної системи. Запропоновано розглядати проектування інноваційних педагогічних систем як такий процес, що актуалізується, усвідомлюється та реалізується за рахунок оновлення ціннісних засад соціального, професійно-педагогічного й індивідуального мислення його суб'єктів. Досліджено змістовно-процесуальний аспект проектування, що відображає процедурно-інструментальний рівень адресного проектування інноваційної педагогічної системи сучасного освітнього закладу. Висвітлено способи верифікації положень концепції дослідження, а саме: прямий - як практики проектування у локальному освітньому просторі, опосередкований - у вигляді реалізації концептуальної моделі формування компетентності майбутнього педагога, що проектується. Удосконалено положення щодо визначення поняття, основних структурних компонентів, змістовних характеристик даної компетентності та шляхів її формування і розвитку.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч311,01 + Ч311,01
Шифр НБУВ: РА354525


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського