Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124048749<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Шапран Д.П. 
Сучасна українська термінологія маркетингу: семантика та прагматика : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Д.П. Шапран ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено закономірності формування та сучасного розвитку української маркетингової термінології, подано їх лінгвістичну інтерпертацію. Проаналізовано джерела поповнення та з'ясовано метамовно-дериваційні особливості даної термінології. Визначено найпродуктивніші словотвірні моделі маркетингових термінів. Розглянуто особливості лексико-семантичної та структурної організації вивченої терміносистеми. Виявлено проблеми сучасної української маркетингової термінології та подано конкретні пропозиції щодо її внормування.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-34:У + У010.322 в3 +
Шифр НБУВ: РА335382


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського