![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124048749<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Шапран Д.П. Сучасна українська термінологія маркетингу: семантика та прагматика : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Д.П. Шапран ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 19 с. — укp.Досліджено закономірності формування та сучасного розвитку української маркетингової термінології, подано їх лінгвістичну інтерпертацію. Проаналізовано джерела поповнення та з'ясовано метамовно-дериваційні особливості даної термінології. Визначено найпродуктивніші словотвірні моделі маркетингових термінів. Розглянуто особливості лексико-семантичної та структурної організації вивченої терміносистеми. Виявлено проблеми сучасної української маркетингової термінології та подано конкретні пропозиції щодо її внормування. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-34:У + У010.322 в3 + Шифр НБУВ: РА335382
Рубрики:
|
|
|