| Войт С.М. Синтез системи маркетингово-орієнтованого управління виробничо-збутовою діяльністю підприємств промисловості : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.М. Войт ; Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2003. — 21 с.: рис. — укp.Систематизовано ієрархію завдань підприємств на різних етапах ринкових перетворень і визначено завдання, реалізація яких на сучасному етапі дає змогу збільшити власний капітал підприємств. Виявлено та позначено основні індикатори, напрямки стратегічних зусиль і чинники довгострокової рентабельності підприємств промисловості. Удосконалено систему керування їх виробничо-збутовою діяльністю на стратегічному рівні, яка грунтується на логічному сполученні та розвитку застосовуваних у міжнародній практиці прийомів маркетингу. Доведено, що практична реалізація даної системи надасть змогу менеджменту формувати ринково успішну організацію. Розвинуто модель перетворення підприємства в організацію, орієнтовану на задоволення потреб споживачів, у розробці якої використано міжнародний досвід і особливості діяльності вітчизняних підприємств промисловості. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21 + У9(4УКР)301-21 Шифр НБУВ: РА323567
Рубрики:
Географічні рубрики:
|