Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124043318<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Ярмолюк О.В. Роль екологічного маркетингу в розвитку сучасного олімпійського спорту : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / О.В. Ярмолюк ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2005. — 20 с. — укp.Висвітлено об'єктивні передумови становлення та розвитку екологічного маркетингу у сучасному олімпійському спорті. Наведено характеристику суб'єктів маркетингової діяльності з охорони довкілля в олімпійському русі. Визначено підходи до теоретичного обгрунтування концепції екологічного маркетингу в олімпійському спорті. Розкрито суть екологічного маркетингу як сукупності ринкових механізмів управління діяльністю керівних органів олімпійського спорту щодо охорони довкілля у процесі підготовки та проведення Олімпійських ігор. За цього основними категоріями концепції є екологічно орієнтована послуга олімпійського спорту, виробники та споживачі цієї послуги. Розроблено екологічну періодизацію сучасного олімпійського руху. Визначено зміст і структуру маркетингової діяльності керівних органів олімпійського спорту з охорони довкілля. З'ясовано шляхи вдосконалення еколого-економічної діяльності суб'єктів міжнародного олімпійського спорту. Наведено необхідні умови впровадження екологічного маркетингу до системи олімпійського руху в Україні. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(0)л5 в2:У + Шифр НБУВ: РА341232
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|