![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124040391<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Мозгова Г.В. Регулювання інформаційного середовища маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Г.В. Мозгова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2006. — 20 с.: рис. — укp.Теоретично обгрунтовано значущість ресурсного потенціалу та розвитку ринку маркетингової інформації. Розроблено методичні рішення та практичні рекомендації щодо регулювання інформаційних ресурсів для забезпечення економіки знань за умов інформатизації суспільства. Виявлено суть ресурсного потенціалу маркетингової інформації. Розкрито механізм регулювання інформаційного середовища маркетингу. Запропоновано модель регулювання процесів накопичення та трансформації професійних знань як фундаментальної умови розвитку попиту на маркетингову інформацію, що сприяє формуванню інформаційного середовища для ефективної взаємодії суб'єктів ринку. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф + У9(4УКР)211.1 ф + Шифр НБУВ: РА345144
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|