| Харченко А.С. Психолого-педагогічні критерії диференціації навчання молодших школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.С. Харченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.Наведено результати дослідження ефективності психолого-педагогічних критеріїв диференціювання молодших школярів під час їх відбору до 5-х класів з поглибленим вивченням окремих навчальних предметів. Запропоновано й апробовано критеріальну модель диференціювання молодших школярів під час профілювання після початкової школи, яка передбачає врахування "спеціальних здібностей", "інтересу до профілюючого навчального предмета", "соціометричних взаємовиборів" учнів. Визначено ефективність психолого-педагогічних критеріїв диференціювання молодших школярів у порядку зростання значущості - відсутність критеріїв, "соціометричні взаємовибори", "спеціальні здібності", "інтерес до профілюючого навчального предмета", система критеріїв - під час відбору до 5-х класів з поглибленим вивченням окремих навчальних предметів. Розроблено методичні рекомендації для вчителів та психологів щодо здійснення ефективного відбору молодших школярів до 5-х класів з поглибленим вивченням окремих навчальних предметів. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-7 + Ч421.221 Шифр НБУВ: РА310997 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|