Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124039281<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Мицько В.М. 
Психологічні особливості аксіогенезу майбутніх психологів : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.М. Мицько ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено аксіопсихологічні чинники особистісно-професійного становлення майбутніх психологів. Висвітлено погляди вітчизняних і зарубіжних дослідників щодо природи та генези ціннісно-смислової сфери особистості, здійснено структурно-функціональний аналіз особистісних цінностей. Проаналізовано теоретико-методологічні підходи щодо визначення завдань і засобів професійно-особистісного становлення студентів-психологів. Розроблено базову нормативну модель професійного аксіогенезу психолога. Запропоновано прогностичну функціональну модель психологічного консультування як основного виду майбутньої професійної самореалізації студентів-психологів. Експериментально підтверджено припущення про вплив професійної підготовки у ВНЗ на полімотивовану структурно-динамічну трансформацію особистості студента-психолога у спосіб актуалізації його суб'єктивних властивостей та екстеріоризації сутнісних духовних інтенцій у напрямі становлення ціннісно-смислової сфери майбутнього психолога, релевантної вимогам професійної діяльності. На підставі математико-статистичного аналізу емпіричних даних виявлено когортну послідовність генеральних факторів та відповідні їм динамічні тенденції професійного аксіогенезу: I курс - доброзичливість/антагонізм (адаптація до освітнього середовища ВНЗ), II курс - сумлінність/безвідповідальність (самоствердження у професійно-орієнтованому навчанні), III курс - емоційна стабільність/невротизм (криза середини професійної підготовки), IV курс - екстра- або інтроверсія (професійно-особистісна інтеграція), V курс - відкритість/закритість новому досвіду (формування готовності до самостійної професійної діяльності).

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р + Ю937.231 +
Шифр НБУВ: РА352973


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського