Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124038529<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Лисичкіна І.О. 
Просодична організація англомовного дискурсу реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі британської телевізійної реклами) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / І.О. Лисичкіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Проведено дослідження просодії англомовного дискурсу телевізійної реклами, зумовленої його комунікативно-прагматичною домінантою, жанровими особливостями та специфікою взаємодії адресанта й адресата рекламного повідомлення. Встановлено, що просодична організація англомовного дискурсу телереклами як частина його комунікативної стратегії відтворює механізм кореляції одиниць надсегментного рівня у межах рекламного повідомлення, ефективність якого забезпечується гармонізацією просодичних параметрів. Експериментально доведено, що взаємодія тональної, часової та динамічної підсистем в англомовному дискурсі телереклами виконує компенсуючу функцію, оскільки в кожному окремому випадку певний просодичний параметр стає провідним в актуалізації телерекламного повідомлення.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-716 + Ш143.21-13 +
Шифр НБУВ: РА340468


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського