Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124036548<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Киричук Л.М. 
Прагмасемантичні особливості категорії оцінки в рекламному тексті (на матеріалі реклами журналу "Time") : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Л.М. Киричук ; Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена аналізу прагматичних та семантичних особливостей оцінки в рекламному тексті (РТ), який розглядається з трьох точок зору - його жанрових, мовленнєвоактових і дискурсних характеристик. Визначено домінантну позицію оцінки в концептуально-мовленнєвій структурі рекламного жанру. Виявлено особливості її мовного вираження відповідно до екстралінгвістичних факторів рекламного контексту, а саме, специфіки ситуації спілкування, комунікативної мети та фактору адресата. Виділено семантичні типи оцінної інформації - денотативний, конотативний і підтекстовий. Побудовано схему прагматичної рекламної інформації на основі комунікативних одиниць тексту (блоків), що містять певний тип оцінної інформації. Визначено функціональне призначення блоків оцінної інформації та їх роль у генезисі директивної ілокуції РТ як мовленнєвого акту спонукання. Побудовано варіантні моделі оцінної інформації відповідно до способу розвитку теми рекламного дискурсу - лінійного, ступінчастого, пунктирного та паралельного. Виявлено взаємовідповідність між чергуванням типів оцінної інформації і тематичною організацією рекламного дискурсу.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-716


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського