| Рябова В.О. Порівняльна ефективність модульних технологій навчання в загальноосвітній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.О. Рябова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 18 с. — укp.Розглянуто сучасний стан технологічного забезпечення освітнього процесу, охарактеризовано зарубіжні та вітчизняні версії модульного навчання, а також описано модель трирівневої технологічної організації педагогічних взаємин у класі (змістовий, організаційний і метасистемний модулі). Проведено теоретичне та експериментальне дослідне порівняння ефективності цілісних модульних технологій навчання за набором взаємозалежних параметрів, критеріїв, показників і методів системного дидактичного пізнання. Доцільність модульних технологій доведено емпіричними і тестовими засобами комплексного дослідження, що вказують на зростання дидактичної компетентності учителів і культурний розвиток учнів модульних шкіл. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 Шифр НБУВ: РА311332 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|