| Антонов Г.В. Педагогічні засади запобігання і розв'язання конфліктів у навчально-виховному середовищі вищого навчального закладу : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.В. Антонов ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 21 с. — укp.Вперше на основі узагальнення провідних тенденцій розвитку теорії конфлікту в філософії, соціології, психології виявлено й охарактеризовано специфіку педагогічних конфліктів, їх типи, причини виникнення за умов навчально-виховного середовища вищого навчального закладу. Розкрито зміст, форми і методи організаційно-педагогічної діяльності щодо запобігання й розв'язання педагогічних конфліктів. Науково обгрунтовано та експериментально перевірено систему забезпечення конфліктологічної підготовки студентів. На основі аналізу наукових джерел уточнено: сутність конфлікту, його функції, роль і значення для розвитку особистості, її адаптації в суспільстві; сутність, структуру, критерії та показники готовності майбутнього вчителя до здійснення діяльності щодо запобігання й подолання конфліктів. Подальшого розвитку набули дефініції "конфлікт", "педагогічний конфлікт". Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ю954.04 + Шифр НБУВ: РА342985
Рубрики:
|