| Пічугіна Т.В. Педагогічна корекція дисграфії у слабозорих молодших школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Т.В. Пічугіна ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.Досліджено проблему диференційованого вивчення, попередження та корекції вад писемного мовлення в учнів початкових класів зі слабким зором. З використанням нейропсихологічного та психолінгвістичного підходів досліджено стан невербальних форм психічних процесів у таких учнів початкових класів: зорово-просторові уявлення, зорову пам'ять, увагу та контроль, оптико-моторну координацію. Виявлено особливості впливу міжпівкульних зв'язків на формування просторового сприймання і просторових уявлень. Визначено психологічні механізми порушень даних психічних процесів, залежність темпів становлення процесів письма від ступеня їх сформованості. На підставі аналізу й узагальнення отриманих результатів розроблено систему спеціальної підготовки дітей зі слабким зором до навчання в школі, яка передбачає ранню діагностику, корекцію та розвиток психічних функцій, що забезпечили засвоєння шкільних знань і полегшили процес опанування письма. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.03 + Ш12-917 Шифр НБУВ: РА312551 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|