Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124031031<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гордіца Т.М. Особливості маркетингу нових послуг у філіях комерційних банків : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Т.М. Гордіца ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2002. — 20 с. — укp.Розроблено концепцію маркетингового дослідження щодо інвестиційної політики регіональної філії комерційного банку. Проаналізовано перспективи розвитку нових банківських послуг, визначено їх вплив на стратегічну маркетингову діяльність банку та структуру послуг. Доведено, що пропозиція нового продукту декільком сегментам існуючого ринку під час прогнозування їх майбутнього попиту призводить до формування нового ринку послуг і клієнтів, на відміну від стратегічної політики головних банків, що не завжди спрямована на розвиток послуг, яких потребують клієнти регіональних філій. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.181.34-211.1 Шифр НБУВ: РА317530 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|