Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124029408<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Зімін О.П. Організаційно-економічні основи маркетингових досліджень на підприємстві : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.П. Зімін ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 16 с. — укp.Висвітлено теоретичні та методичні проблеми маркетингової діяльності на підприємствах України в контексті з міжнародним досвідом. Проаналізовано особливості маркетингових досліджень на сучасному етапі економічного розвитку. Розроблено методичні підходи до маркетингових досліджень з використанням кількісних методів оцінки маркетингової діяльності, а також стратегії розвитку підприємства на основі повного життєвого циклу товарів. Запропоновано стратегії післяпродажного маркетингового менеджменту. Описано функції маркетингових служб, організаційну структуру управління для підприємства Національної акумуляторної корпорації "ISTA" у Дніпропетровську. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + Шифр НБУВ: РА336406
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|