Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124029408<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Зімін О.П. 
Організаційно-економічні основи маркетингових досліджень на підприємстві : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.П. Зімін ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 16 с. — укp.

Висвітлено теоретичні та методичні проблеми маркетингової діяльності на підприємствах України в контексті з міжнародним досвідом. Проаналізовано особливості маркетингових досліджень на сучасному етапі економічного розвитку. Розроблено методичні підходи до маркетингових досліджень з використанням кількісних методів оцінки маркетингової діяльності, а також стратегії розвитку підприємства на основі повного життєвого циклу товарів. Запропоновано стратегії післяпродажного маркетингового менеджменту. Описано функції маркетингових служб, організаційну структуру управління для підприємства Національної акумуляторної корпорації "ISTA" у Дніпропетровську.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА336406


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського