Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124029204<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Кудрявцева Н.П. 
Організаційно-економічний механізм державного регулювання освіти (на прикладі післядипломної освіти) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Н.П. Кудрявцева ; Н.-д. екон. ін-т. — К., 2004. — 18 с.: табл. — укp.

Визначено кількість і структуру закладів післядипломної освіти України, форми її організації, тенденції розвитку за регіональною ознакою та напрямами перепідготовки, що дає змогу прогнозувати структуру підготовки фахівців у дослідженій сфері. Розроблено методику оцінки економічної та соціально-економічної ефективності діяльності даних закладів з використанням запропонованої системи показників, які застосовуються на мікро- (закладу освіти) і макрорівні та характеризують результативність і відповідність системи післядипломної освіти суспільним потребам. Обгрунтовано доцільність застосування коефіцієнту відповідності щодо планів навчального процесу спеціалістів різного профілю, економічний зміст якого полягає в оцінці ступеня сумісності планів навчального процесу. Висвітлено порядок фінансування післядипломної освіти та системи підготовки кадрів, який передбачає диверсифікацію джерел залучення коштів, а також визначення підходів щодо їх використання та посилення відповідальності державних закладів післядипломної освіти за результати своєї діяльності. Запропоновано економіко-математичну модель функціонування системи даної освіти на базі застосування балансового методу, яка дозволяє за умов ринку праці кваліфікованих кадрів оцінити гнучкість та ефективність процесу підготовки спеціалістів і прогнозувати економічні наслідки державного регулювання цієї сфери. Удосконалено структуру організаційно-економічного механізму державного регулювання післядипломної освіти на базі розробки концептуальних положень, законодавчо-нормативного, економічного та організаційного забезпечення з метою її ефективного функціонування. Визначено суть і співвідношення понять "професійна освіта", "підготовка кадрів", "післядипломна освіта". Відзначено, що професійною освітою є система надання загальноосвітніх та професійних знань у певному обсязі, підготовка кадрів передбачає надання знань з конкретної спеціальності, а післядипломна освіта є системою надання знань на базі періодичного додаткового навчння осіб, які вже мають спеціальність, з метою забезпечення відповідності рівня їх кваліфікації вимогам ринку праці. Розвинуто методику проведення соціологічного опитування слухачів та викладачів з питань діяльності закладів післядипломної освіти, практичне використання якої протягом 2001 - 2004 рр. дало зомгу сформулювати рекомендації щодо удосконалення системи стимулювання праці педагогічних працівників та підвищення ефективності роботи даних закладів.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА334285


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського