Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124023927<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Литвиненко С.В. 
Моделювання гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.В. Литвиненко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2001. — 18 с. — укp.

Досліджено особливості моделювання процесів формування гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом виробничо-економічними системами (ВЕС). Виявлено, що гнучкість товарної політики залежить від гнучкості самої системи управління маркетингом ВЕС та ефективності реалізації процесів розробки товарної політики ВЕС. Розроблено концептуальну модель організаційної структури системи управління маркетингом для підвищення ефективності і гнучкості її функціонування. Наведено комплекс економіко-математичних моделей, спрямованих на підвищення ефективності процесів формування товарної політики ВЕС: моделі оптимізації процесів розробки нового товару та модифікації товару, динамічну модель оптимізації структури товарної номенклатури, модель оптимізації торговельно-закупівельної діяльності підприємств, які не є безпосередніми виробниками товарів.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)421.0-211.1
Шифр НБУВ: РА315131 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського