Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124022236<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Чубур Н.В. 
Методичні засади особистісно-орієнтованого навчання старшокласників на уроках історії : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Чубур ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено доцільність впровадження системи особистісно-орієнтованого навчання на уроках історії, сформовану на базі використання індивідуально-диференційованого підходу. На базі поєднання фронтальної, групової та індивідуальної форм роботи з урахуванням вікових та індивідуальних пізнавальних можливостей учнів розроблено організаційно-методичну модель диференційованого навчання історії. Запропоновано та апропобовано методику формування інтелектуальних умінь, що забезпечує поетапне оволодіння навчальними діями. Розроблено прийоми та засоби діагностики пізнавальних можливостей учнів. Запропоновано способи формування мотиваційної основи їх навчальної діяльності. Розроблено дидактичні завдання, спрямовані на стимулювання розвитку інтелектуальних умінь і пізнавальної самостійності учнів за умов застосування моделі диференційованого навчання.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА334206


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського