Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124021605<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Лепа Р.М. Методи оцінки і аналізу конкурентоспроможності продукції : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Р.М. Лепа ; НАН України. Ін-т екон.-прав. дослідж. — Донецьк, 1998. — 18 с. — укp.Дисертація присвячена дослідженню основних тенденцій та закономірностей розвитку управління підприємством в умовах ринкових відносин на основі маркетингу. З урахуванням особливостей функціонування підприємств визначені основні задачі маркетингових досліджень по випуску продукції, що користується попитом. Розроблені методи оцінки та прогнозування рівня конкурентоспроможності продукції, які забезпечують можливість прийняття рішень по випуску виробів з урахуванням ринкової кон'юнктури. Запропонована методика підготовки і прийняття управлінських рішень в умовах функціонування інформаційної системи маркетингових досліджень. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.545
|
|
|