| Майборода О.О. Маркетинговий механізм стимулювання продажу товарів (на прикладі швейної промисловості) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.О. Майборода ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 18 с. — укp.Досліджено теоретичні та методичні питання аналізу та вдосконалення маркетингового механізму стимулювання продажу продукції підприємств швейної промисловості. Систематизовано фактори, які впливають на стимулювання продажу. Теоретико-методично обгрунтовано систему стимулювання продажу товарів, що охоплює основні взаємопов'язані елементи маркетингового комплексу. Розроблено методику планування витрат на стимулювання продажу товарів швейної промисловості України та планування знижок з використанням методу розрахунку точки беззбитковості, відсоткового збільшення обсягів продажу виробів для досягнення беззбитковості у разі застосування знижок цін. Визначено комплекс факторів, на які зважає споживач під час вибору товарів. Запропоновано способи стимулювання продажу товарів для певних об'єктів стимулювання на окремих етапах продажу товарів. Обгрунтовано критерії вибору стратегій підприємства, маркетингу, комунікацій. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.5-592 Шифр НБУВ: РА318543 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|