Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020647<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Сторожук І.І. 
Маркетинговий комплекс підприємства (на прикладі підприємств поліграфічної галузі) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.І. Сторожук ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методичні та прикладні аспекти маркетингового комплексу підприємства як ядра маркетингової тактичної діяльності. Запропоновано трактування концепції маркетингового комплексу, а також визначено фактори ефективності за його елементами, методику оцінки й економіко-математичну модель оптимізації даного комплексу для промислового підприємства поліграфічної галузі. Обгрунтовано пріоритетність збутової функції для поліграфічних підприємств. Висвітлено аспекти організації, планування й аналізу процесу персонального продажу. Наведено оригінальну методику оцінки ефективності роботи менеджерів зі збуту. Запропоновано введення до складу основних елементів маркетингового комплексу елементу "персонал". Розглянуто склад і структуру факторів, що визначають його ефективність.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА352062


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського