Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020619<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Шевченко О.Л. 
Маркетингова товарна політика підприємства (на прикладі фармацевтичної галузі України) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.Л. Шевченко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 17 с.: рис., табл. — укp.

Проаналізовано стан і тенденції розвитку світового та вітчизняного фармацевтичних ринків. Досліджено особливості фармацевтичних товарів та їх вплив на побудову маркетингової товарної політики фармацевтичного підприємства. Поглиблене поняття "маркетингова товарна політика", визначено специфічні ознаки, напрямки та проблеми щодо її реалізації. Досліджено соціально-економічні аспекти фармацевтичної діяльності, створено комплекс елементів, що формує конкурентоспроможність лікарського засобу. Удосконалено модель асортиментної політики вітчизняного фармацевтичного підприємства. Запропоновано схему вдосконалення діяльності служби маркетингу галузевих підприємств. Обгрунтовано пропозиції щодо підвищення ролі соціального чинника у забезпеченні населення фармацевтичними товарами.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-592 +
Шифр НБУВ: РА327511


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського