Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020616<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Дмитрук М.М. 
Маркетингова стратегія підприємства на ринку продуктів харчування в умовах сезонних коливань попиту : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М.М. Дмитрук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 23 с. — укp.

Наведено підхід до розробки маркетингової стратегії (МС) підприємств-виробників продуктів харчування, ринок яких характеризується сезонними коливаннями попиту. Запропоновано матриці відповідності стратегічних намірів підприємства умовам маркетингового середовища, що сприяє досягненню аналітичної повноти й оперативності в процесі маркетингового аналізу. Обгрунтовано послідовність дій щодо аналізу конкурентних переваг підприємства та методів їх формування. Описано методи статистичного й експортного прогнозування в контексті формування якісної інформаційно-аналітичної основи СМ даних підприємств, розкрито основні логістичні аспекти підвищення ефективності розробки та реалізації МС суб'єкта господарювання за умов сезонних коливань попиту та імпорту сировини.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1 +
Шифр НБУВ: РА343049


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського