![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020616<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Дмитрук М.М. Маркетингова стратегія підприємства на ринку продуктів харчування в умовах сезонних коливань попиту : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М.М. Дмитрук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 23 с. — укp.Наведено підхід до розробки маркетингової стратегії (МС) підприємств-виробників продуктів харчування, ринок яких характеризується сезонними коливаннями попиту. Запропоновано матриці відповідності стратегічних намірів підприємства умовам маркетингового середовища, що сприяє досягненню аналітичної повноти й оперативності в процесі маркетингового аналізу. Обгрунтовано послідовність дій щодо аналізу конкурентних переваг підприємства та методів їх формування. Описано методи статистичного й експортного прогнозування в контексті формування якісної інформаційно-аналітичної основи СМ даних підприємств, розкрито основні логістичні аспекти підвищення ефективності розробки та реалізації МС суб'єкта господарювання за умов сезонних коливань попиту та імпорту сировини. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1 + Шифр НБУВ: РА343049
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|