Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020606<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Болотна О.В. 
Маркетингова концепція підприємства в умовах ринкових трансформацій : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Болотна ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення та нове рішення науково-практичного завдання обгрунтування найважливіших положень концепцій маркетингу для умов ринкових трансформацій. Типологізовано й описано адаптовані до ситуацій маркетингові рішення. Виділено мотиви та порядок прийняття найбільш актуальної для періоду ринкових трансформацій інвестиційно-маркетингової концепції. Наведено характеристики трьох типів економічного розвитку. Розглянуто категорію "ринок", складові ринкового середовища, типові маркетингові концепції. Обгрунтовано структуру реальних джерел фінансування українських підприємств і застосування інвестиційно-маркетингової концепції у перехідний період. Розроблено моделі поведінки підприємства, що приймає концепцію маркетингу за умов обмежених інвестиційних можливостей.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА316070 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського