Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020598<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Черномаз П.О. 
Маркетингова географія: теоретико-методологічні основи : Автореф. дис... канд. географ. наук: 11.00.02 / П.О. Черномаз ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Розроблено науково-методичні засади маркетингово-географічних досліджень. У вітчизняний науковий обіг уведено термін "маркетингова географія" та розкрито його сутність. Теоретично доведено необхідність розвитку маркетингової географії в Україні внаслідок упровадження ринкового регулювання економіки та процесу гуманізації географії. Окреслено місце маркетингової географії у структурі суспільної географії. Визначено, що об'єктом досліджень даної географії є виробничо-споживчий комплекс, а предметом досліджень - його територіальна організація. Проаналізовано зміст основних напрямків маркетингово-географічних досліджень, зокрема, територіальної диференціації збуту, географічної сегментації ринків та регіонального маркетингу. На прикладі України за допомогою гравітаційного моделювання показано можливості географічного аналізу у вивченні територіальної диференціації збуту.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У04,0 + У049(4УКР)684.2
Шифр НБУВ: РА310639 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського