Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020598<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Черномаз П.О. Маркетингова географія: теоретико-методологічні основи : Автореф. дис... канд. географ. наук: 11.00.02 / П.О. Черномаз ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 20 с. — укp.Розроблено науково-методичні засади маркетингово-географічних досліджень. У вітчизняний науковий обіг уведено термін "маркетингова географія" та розкрито його сутність. Теоретично доведено необхідність розвитку маркетингової географії в Україні внаслідок упровадження ринкового регулювання економіки та процесу гуманізації географії. Окреслено місце маркетингової географії у структурі суспільної географії. Визначено, що об'єктом досліджень даної географії є виробничо-споживчий комплекс, а предметом досліджень - його територіальна організація. Проаналізовано зміст основних напрямків маркетингово-географічних досліджень, зокрема, територіальної диференціації збуту, географічної сегментації ринків та регіонального маркетингу. На прикладі України за допомогою гравітаційного моделювання показано можливості географічного аналізу у вивченні територіальної диференціації збуту. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У04,0 + У049(4УКР)684.2 Шифр НБУВ: РА310639 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|