Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020078<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Коваленко Н.Л. 
Лінгвістична позначеність слогана в структурі рекламного тексту : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Н.Л. Коваленко ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2006. — 17 с. — укp.

Розкрито семантичний зміст російськомовного рекламного слогана, який представлений як автономний різновид рекламного тексту на основі певних значеннєвих та структурних відносин з брендом. Проаналізовано головну комунікативну інтенцію російськомовного слогана для створення асоціацій з брендами, виражених лексемами іншомовного походження. Визначено ядерні компоненти слогана залежно від характеру рекламованого товару з метою створення сучасної картини світу реклами для споживачів. Описано синтаксичні особливості російськомовного слогана, що використовуються для оформлення певних асоціацій слогана і бренда. Висвітлено основи досягнення прагматичного ефекту слогана за допомогою синтаксичних структур з емоційно-експресивною лексикою.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716 +
Шифр НБУВ: РА342262

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського