![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124018129<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Осідак В.В. Комплексний контроль рівня сформованості англомовної граматичної компетенції майбутніх філологів : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Осідак ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2005. — 21 с. — укp.Визначено компоненти та структуру англомовної граматичної компетенції та розроблено методику організації її контролю. Розглянуто вимоги комунікативного підходу щодо організації контролю рівня сформованості англомовної граматичної компетенції студентів першого курсу вищого мовного навчального закладу. Уточнено мету, функції, види та форми комплексного контролю. Обгрунтовано ситуативно-функціональний підхід щодо організації граматичного матеріалу для контрольних завдань і встановлено критерії їх класифікації. Розроблено систему контрольних вправ для визначення рівня сформованості англомовної компетенції. Розглянуто циклічно-граматичну модель функціонування системи комплексного контролю на першому курсі вищого мовного навчального закладу. Підтверджено ефективність запропонованої моделі та системи контрольних завдань у процесі експериментального навчання. Наведено методичні рекомендації щодо організації комплексного контролю рівня сформованості англомовної граматичної компетенції студентів першого курсу вищих мовних навчальних закладів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.32 + Шифр НБУВ: РА335752
Рубрики:
|
|
|