Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124015949<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Волкогон Н.Л. 
Іспаномовний рекламний дискурс і його відтворення українською мовою : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.16 / Н.Л. Волкогон ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Виділено прагматичний компонент рекламного дискурсу та проаналізовано його структуру. Обгрунтовано особливості рекламного дискурсу як аргументативного у межах тексту-оригіналу та тексту-перекладу. Визначено фонографічні, лексико-стилістичні, синтаксичні засоби творення аргументації у рекламному дискурсі та встановлено методи адекватного відтворення їх у перекладі. Досліджено комунікативні та мовні моделі перекладу з метою виявлення найчастіше вживаних під час перекладу рекламних дискурсів. Встановлено взаємозв'язок вербальних і невербальних компонентів рекламного дискурсу, зважаючи на апеляцію до конкретного виду аргументації.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.21-716 + Ш141.4-716 + Ш107.772
Шифр НБУВ: РА318086 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського