| Фруктова Я.С. Диференціація навчання в профільних класах біологічного спрямування на матеріалах курсу "Загальна біологія" : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Я.С. Фруктова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 21 с.: табл. — укp.Конкретизовано суть поняття "диференціація навчання" на сучасному етапі розвитку освітньої системи, окреслено його структуру. Визначено умови ефективної реалізації профільної спеціалізації навчання, досліджено стан організації та наведено рекомендації щодо організації диференційованого навчання біології у загальноосвітніх закладах України. Запропоновано методичну модель, яка дає змогу визначити цілі біологічної освіти стосовно старшої школи, функції біологічного курсу, принципи навчання, ядро біологічних знань, інтегровані комплекси навчального курсу, етапи навчання в межах даних комплексів, види навчально-пізнавальної діяльності учнів та продукти навчання. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Е. р(4УКР)21 + Шифр НБУВ: РА325925
Географічні рубрики:
|