Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0823U102018<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Багрій Ганна Вікторівна 
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців в сфері енергозбереження та енергоефективних технологій : автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Г. В. Багрій ; Льотна академія Національного авіаційного університету. — 2023 — укp.

Роботу присвячено проблемі формування професійної компетентності майбутніх фахівців в сфері енергозбереження та енергоефективних технологій. Розвиток системи освіти - одна з найважливіших сфер діяльності держави, оскільки завдяки їй держава піклується про своє майбутнє. Глобалізація міжнародних економічних зв’язків, інтеграція промислового виробництва України в світове господарство, становлення інформаційного суспільства, висувають нові вимоги та задачі до сучасної системи освіти, пріоритетом якої є конкуренто-спроможний, творчий, висококваліфікований фахівець, здатний до ефективної діяльності та самовдосконалення протягом життя. Сучасна освіта повинна відповідати реаліям, а сьогодні це отримання фахівця спроможного вирішувати професійні завдання в умовах енергетичної кризи України. Енергетичну кризу, а саме попит на енергоносії, спричинюють різноманітні чинники – як банальні проблеми з логістикою або фізичний дефіцит, так і глобальні енергетичні проблеми, викликані воєнною агресією Російської Федерації на території України. Водночас це є і глобальною екологічною проблемою.Дослідження складається з анотації, змісту, вступу, трьох розділів, висновків до кожного розділу, списку використаних джерел, загальних висновків і додатків.У вступі обґрунтовано доцільність вибраної теми дослідження; аргументовано актуальність проблеми підготовки майбутніх фахівців в сфері енергозбереження та енергоефективних технологій; схарактеризовано зв’язок дисертаційної роботи з науковими програмами, планами, темами; сформульовано мету, основні завдання, описано об’єкт і предмет дослідження. Доведено наукову новизну, яка полягає в тому, що: уперше розроблено та науково обґрунтовано модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців в сфері енергозбереження та енергоефективних технологій; розроблено технологію її реалізації через інтегрований навчальний курс «Основи енергозбереження» / «Енергозбереження та енергоефективні технології», функціонування якого ґрунтується на визначених педагогічних умовах, зокрема, модифікації змісту на засадах професійної спрямованості, застосуванні елементів STEM-технологій в процесі підготовки майбутніх фахівців в сфері енергозбереження та енергоефективних технологій, впровадження інформаційно-комунікаційних технологій та відповідній організації самостійної роботи. Визначено компоненти, критерії та показники професійної компетентності майбутніх фахівців в сфері енергозбереження та енергозберігаючих технологій, охарактеризовано рівні її сформованості; подальшого вдосконалення зазнали форми та засоби професійної підготовки майбутніх фахівців в сфері енергозбереження та енергозберігаючих технологій у світлі компетентнісного підходу.Матеріали дослідження покладено в основу науково-методичного забезпечення навчальних дисциплін та організації процесу професійної підготовки здобувачів освіти в закладах фахової передвищої освіти. Отримані теоретичні висновки й результати дослідження можуть бути використані під час укладання навчальних програм дисциплін спеціального циклу, розроблення лекційних та практичних занять, написання навчальних, методичних посібників із проблем професійної підготовки майбутніх фахівців в сфері енергозбереження та енергозберігаючих технологій. Подано відомості про апробацію і впровадження результатів експериментального дослідження, про структуру й обсяг роботи, кількість публікацій.Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів проблеми формування професійної підготовки фахівців в сфері енергозбереження та енергоефективних технологій.Ключові слова: професійна компетентність, майбутні фахівці в сфері енергозбереження та енергоефективних технологій, педагогічні умови, структурно-функційна модель.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського