Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0823U101099<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Савченко Юлія Олександрівна 
Формування готовності майбутніх керівників вокальних ансамблів до творчої взаємодії з музичним колективом : автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Ю. О. Савченко ; Київський університет імені Бориса Грінченка. — 2023 — укp.

У дисертації розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментальноперевірено ефективність організаційно-методичних засад формування готовностімайбутніх керівників вокальних ансамблів до творчої взаємодії з музичнимколективом.Проаналізовано стан готовності майбутніх керівників вокальних ансамблівдо творчої взаємодії з музичним колективом. Встановлено, що творча взаємодія єособливою взаємодією керівника вокального ансамблю та учасників музичногоколективу, яка заснована на тривалому, невербально-вербальному особистомуконтакті керівника зі співаками.Визначено та схарактеризовано сутність основних понять дослідження.Спираючись на наукове осмислення понять «готовність до творчої діяльності»,«психологічна готовність», «творча взаємодія», а також враховуючи вимоги дофахівців мистецької освіти, готовність керівника вокального ансамблю дотворчої взаємодії з музичним колективом розглядається як особистісно-професійна інтегрована якість фахівця, яка відображає сформованістьмотиваційної сфери, знання, володіння методикою проведення занять таконструктивно-творчими якостями, що реалізується у суб’єкт-суб’єктнихвідносинах і діалогічному стилі педагогічного спілкування.Визначено компонентну структуру готовності до формування творчоївзаємодії керівника вокального ансамблю з виконавцями, що складається зчотирьох компонентів: мотиваційного, когнітивного, діяльнісного, творчого.Мотиваційний компонент готовності визначає спрямованість системи мотивів,потреб і цінностей майбутніх фахівців; когнітивний компонент містить комплекспрофесійних знань, активізацію пізнавальної активності, забезпечує цілісністьуявлень студентів про діяльність у ролі керівника вокального ансамблю;діяльнісний – містить комплекс професійних умінь, сприяє збагаченнюкогнітивного досвіду для вирішення тих чи інших теоретичних і практичнихзавдань; творчий – визначає здатність виконувати конкретні професійні завданнята складається з сукупності різного виду завдань.Розроблено критерії та показники сформованості готовності до творчоївзаємодії в процесі репетиційної роботи над музичним твором, до яких віднесено:мотиваційно-ціннісний з показниками: володіння комплексом особистіснихякостей керівника вокального ансамблю; схильність керівника вокальногоансамблю до організаційної діяльності; наявність мотивації до налаштуванняучасників колективу на творчу взаємодію; когнітивно-інформаційний зпоказниками: вияв бажання створювати комфортні умови творчої взаємодіїкерівника зі співаками-ансамблістами; ступінь сформованості комунікативнихвмінь керівника вокального ансамблю; креативно-діяльнісний з показниками:прояв нестандартного підходу в процесі вибору оригінального вокально-ансамблевого художнього репертуару; ступінь зацікавленості керівника у підборіоригінального та влучного репертуару для ансамблю; конструктивно-творчий зпоказниками: здатність спонукати творчий колектив до концертних виступів;ступінь володіння різноманітними психотехнологічними способами взаємодії зучасниками колективу.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського