Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0823U100867<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Палагута Ілона Василівна 
Педагогічна підтримка професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії : автореферат дис. ... д.філософ : 011 / І. В. Палагута ; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. — 2023 — укp.

Незважаючи на складну ситуацію в українській освіті, спричинену повномасштабною війною, продовжується реалізація комплексної реформи «Нова українська школа», яка передбачає трансформацію середньої освіти. Одним із головних агентів змін є вчитель, тому беззаперечною є необхідність модернізації системи вищої педагогічної освіти і забезпечення якісної багаторівневої підготовки фахівців, яка є можливою лише за умови партнерства закладів середньої і вищої освіти. У такій ситуації педагогічна підтримка майбутніх учителів набуває особливої актуальності, адже вона підвищує якість підготовки майбутніх учителів, формує їхню резильєнтність, перешкоджає відтоку з професії і забезпечує зв’язок школи й університету.Мета дослідження ‒ обґрунтувати і проаналізувати теоретичні, нормативні та практичні засади педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії.Відповідно до теми та мети визначено такі завдання дослідження:1.?Визначити стан розробленості наукової проблеми та поняттєво-термінологічний апарат дослідження педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії.2.?Охарактеризувати систему підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності у Великій Британії.3.?Дослідити форми педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії.4.?Здійснити порівняльний аналіз педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії та в Україні.5.?Розробити рекомендації щодо використання конструктивного досвіду Великої Британії для педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів в Україні.Об’єкт дослідження ‒ процес професійної підготовки майбутніх учителів у Великій Британії й Україні.Предмет дослідження – теоретичне, нормативне і практичне забезпечення педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії.Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в тому, що висновки дослідження та авторські рекомендації щодо педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії, її змісту, організаційних форм можуть бути застосовані в Україні на нормативному, інституційному й індивідуальному рівнях. Результати дослідження також можуть бути використані при оновленні освітніх програм та окремих освітніх компонентів (Порівняльна педагогіка, Історія педагогіки, Історія зарубіжних освітньо-виховних систем) зі спеціальностей 011 Освітні, педагогічні науки, 012 Початкова освіта та 014 Середня освіта.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського