Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U102734<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Кудринська Галина Віталіївна 
ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ СЛУЖБ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ: автореф. дис. ... д.філософ : 053 - Соціальні та поведінкові науки. Психологія / Г. В. Кудринська ; Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК". — 2021 — укp.

У дисертації теоретично обгрунтовано та емпірично вивчено особливості формування психологічної компетентності працівників служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади.Дослідженння проведено протягом 2016-2021 років. Дослідження включало 5 етапів: теоретичний, констатуючий, формуючий, контрольний та оціночний.Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає у наступному.Уперше: - розроблено та апробовано програму розвитку психологічної компетентності працівників служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади, яка спрямована на формування позитивного самоставлення, розвиток комунікативних якостей та емоційного інтелекту; - розроблено емпіричну Рамку психологічної компетентності працівників служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади, яка включає 5 компонентів (комунікативний, емоційний, соціальний, ціннісно-мотиваційний, аутопсихологічний) та 12 субкомпетентностей, що впливають на успішність професійної діяльності; - розроблено Модель психологічної компетентності працівників служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади, яка містить назву, визначення та складові компетентності кожного із компонентів, а також критерії їх оцінки для категорій «Б» і «В»; - визначено чотири ключових психологічних чинники формування психологічної компетентності відповідних працівників – «Досягнення професійних цілей», «Емоційний інтелект», «Рефлексія у спілкуванні», «Саморозуміння»; - виокремлено два типи сприйняття професійної діяльності працівниками служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади (позитивний та негативний) та надано їх опис.Уточнено: визначення понять «компетентність», «компетенція», «професійна компетентність», «психологічна компетентність» та «субкомпетентноті»; причинно-наслідкові зв'язки між психологічними аспектами успішності праці працівників служби управління персоналом та рівнем розвитку складових психологічної компетентності; причинно-наслідкові зв'язки між рівнем розвитку професійного самоздійснення працівника, показниками залученості та рівнем розвитку психологічних компетентностей; уявлення про особливості соціально-психологічного клімату в колективах.Поглиблено: знання про рівень та особливості розвитку психологічної компетентності працівників служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади; знання про рівень розвитку характеристик, що свідчать про успішність професійної діяльності працівника на посаді; уявлення про структуру психологічної компетентності працівників служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади. Теоретичне значення роботи полягає в тому, що у дослідженні проведено комплексний огляд та аналіз підходів до визначення, структури та ролі психологічної компетентності у діяльності працівника служби управління персоналом, здійснено огляд її формування та розвитку. Розкрито особливості міжнародного та вітчизняного досвіду щодо компетентнісного підходу на державній службі та застосування психологічної компетентності у процесах управління персоналом. Практичне значення роботи полягає у можливості її використання при професійному навчанні працівників служб управління персоналом державних органів, розробленні вимог до компетентності таких працівників з метою добору на посади державної служби, їх оцінюванні та професійному розвитку, а також при розробленні програм, орієнтованих на підвищення рівня психологічної компетентності.Результати дослідження впроваджено на онлайн-платформі «Спільнота практик: сталий розвиток» швейцарсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO (акт впровадження результатів наукового дослідження від 02 червня 2020 року № 714/03-120), в Міністерстві енергетики України (акт впровадження результатів наукового дослідження від 03 червня 2020 року), а також у Національному агентстві України з питань державної служби (акт впровадження результатів наукового дослідження від 22 липня 2021 року № 5070/92.01-21).

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського