Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U102477<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Гуліна Олена Дмитрівна 
Управління кластерним розвитком туристичнорекреаційного підприємництва на засадах маркетингу: автореф. дис. ... д.філософ : 076 - Управління та адміністрування. Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / О. Д. Гуліна ; Київський національний університет технологій та дизайну. — 2021 — укp.

Дисертаційна робота є завершеним комплексним дослідженням, яке присвячене аналізу та узагальненню теоретичних положень та формуванню концептуальних засад удосконалення управління кластерним розвитком туристично-рекреаційного підприємництва на засадах маркетингу. За результатами проведеного дослідження вивчено історичні та сучасні умови формування економічної природи кластерної організації туристично-рекреаційного підприємництва. Досліджено теоретичне підґрунтя та особливості формування вітчизняної моделі кластерної державно-партнерської взаємодії розвитку підприємництва. Визначено напрями застосування маркетингу в управлінні кластерним розвитком туристично-рекреаційного підприємництва. За результатами дослідження обґрунтовано, що використання науковометодичних підходів до розробки механізму забезпечення маркетинговоорієнтованого управління кластерним розвитком туристично-рекреаційного підприємництва спрямовано на реалізацію наявного соціально-економічного потенціалу держави. Проведено аналіз стану державного регулювання кластерної організації розвитку туристично-рекреаційного підприємництва в національній економіці. Проведено моніторинг зарубіжної та вітчизняної практики застосування маркетингу в управлінні кластерним розвитком туристичнорекреаційного підприємництва на базі якого удосконалено науково-методичний підхід до оцінки туристично-рекреаційних ресурсів. Діагностовано вплив маркетингу в управлінні кластерним розвитком туристично-рекреаційного підприємництва. Запропоновано науково-методичний підхід щодо визначення адаптації маркетингу в управлінні кластерним розвитком туристичнорекреаційного підприємництва, що дозволив вперше сформулювати та науково обґрунтувати концептуальні положення щодо маркетинговоорієнтованого управління розвитком туристично-рекреаційного підприємництва. Розроблено модель кластерної організації розвитку туристичнорекреаційного підприємництва на засадах маркетингу. Обґрунтовано систему моніторингу управління кластерним розвитком туристично-рекреаційного підприємництва за показниками ефективності використання маркетингу. В результаті удосконалено систему моніторингу управління кластерним розвитком туристично-рекреаційного підприємництва за показниками ефективності використання маркетингу.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського