Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0821U100885<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Карпова Вікторія Костянтинівна 
Формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки у професійній діяльності: автореф. дис. ... д.філософ : 011 - Освітні, педагогічні науки / В. К. Карпова ; Криворізький державний педагогічний університет. — 2021 — укp.

У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми й запропоновано новий варіант розв'язання наукового завдання, що полягає в теоретичному обґрунтуванні системи формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки у професійній діяльності. Установлено, що поняття «комп'ютерна графіка та САПР» потрактоване як сукупність засобів і прийомів, призначених для автоматизації кодування, оброблення, декодування та зберігання графічної інформації. Це багатофункційний складник графічно-інформаційних технологій, який найлегше сприймають та найшвидше обробляють (в інформаційному вимірі) і засвоюють люди, що відповідає особливостям сприйняття навколишнього середовища.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що: уперше науково обґрунтовано сутність і структуру феномену «готовність майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки в професійній діяльності»; показники (інтерес до художньо-графічної діяльності, мотивація досягнення успіху в художньо-графічній і проєктній діяльності; володіння дизайнерськими знаннями, уміннями й сучасними комп'ютерними технологіями; володіння навичками дизайнерського та творчого мислення; самодіагностика й прагнення до дизайн-розвитку); науково обґрунтовано педагогічні умови (створення інформаційно-ресурсної бази для художньо-графічної діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва за візуалізації навчального матеріалу засобами презентаційної комп'ютерної графіки; комплексне застосування методу проєктів у художньо-графічній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва; інтеграція інформаційних технологій із дисциплінами методично-практичної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва).Розроблено модель формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки у професійній діяльності, що втілює компетентнісний, інформаційно-технологічний, технологічний підходи. Модель представляє взаємопов'язану сукупність елементів, структурована в цілісній системі, яка може бути реалізована відповідно до виокремлених етапів, що відображають логіку підвищення рівня готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки у професійній діяльності. Ключові слова: готовність, майбутні вчителі образотворчого мистецтва, комп'ютерна графіка, професійна діяльність.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського