![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=0521U100284<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Васильченко Лідія Сергіївна Формування та розвиток маркетингових комунікацій підприємства: теорія, методологія і практика: автореф. дис. ... д. е. н. : 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Л. С. Васильченко ; Черкаський державний технологічний університет. — 2021 — укp.У дисертації узагальнено теоретичну базу щодо забезпечення розвитку маркетингових комунікацій підприємства та систематизовано підходи до інтерпретації поняття «комунікація». Запропоновано концептуальний підхід до формування та розвитку маркетингового комунікаційного середовища. Розвинуто концептуальні положення ціннісної взаємодії суб'єктів маркетингового середовища щодо створення споживчої цінності продукту компанії. Узагальнено домінанти формування і розвитку маркетингових комунікацій підприємства. Обґрунтовано базові метрики веб-аналітики за етапами онлайн-взаємодії споживача з підприємством. Запропоновано методику комплексної діагностики ефективності використання маркетингових комунікацій підприємства. Узагальнено методи та інструментарій маркетингових комунікацій підприємства. Проаналізовано ефективність діяльності підприємств ритейлу по реалізації побутової техніки та досліджено інтернет-взаємодію компаній зі споживачами. Проаналізовано ефективність маркетингових онлайн-інвестицій. Проведено розрахунок ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій відповідно до запропонованої методики. Розроблено механізм управління маркетинговими комунікаціями та запропоновано концептуальні підходи до формування і реалізації стратегії маркетингових комунікацій. Обґрунтовано необхідність активного впровадження екосистемного підходу у маркетингу. Доведено доцільність та обґрунтовано науково-практичні засади використання технології блокчейн. Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)
Завантажити автореферат
З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
|
|
|