Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0519U000702<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Прищенко Світлана Валеріївна 
Еволюція рекламної графіки як складової художньо-проектної культури.: автореф. дис. ... д. мист. : 26.00.01 - Теорія та історія культури / С. В. Прищенко ; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. — 2019 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора мистецтвознавства заспеціальністю 26.00.01 – теорія та історія культури. Національна академіякерівних кадрів культури і мистецтв, Міністерство культури України. Київ, 2019.У міждисциплінарному дослідженні рекламну графіку розглянуто якпродукт культури та мистецтва в контексті актуальних тенденцій розвиткурекламного дизайну – специфічного виду творчої діяльності, а сучасний процеспроектування представлено як синтез соціокультурних, семіотичних, кольоро-графічних та маркетингових аспектів. Вперше аргументовано історико-мистецтвознавче підґрунтя рекламної графіки та доведено її вагомість якскладової художньо-проектної культури (дизайну). Проаналізовано впливхудожніх стилів, народної творчості і художніх народних промислів на еволюціюрекламної графіки, виявлено проблеми візуалізації рекламних ідей таструктуровано арсенал художньо-графічних засобів у сукупності зкомп'ютерними технологіями. Доведено транскультурність, масовість ірегіональну специфіку реклами. Особливу увагу присвячено стилістичнимтрансформаціям рекламної графіки і сучасним принципам гармонізаціївізуально-інформаційного середовища. Простий ілюстративний супровідкомерційної інформації змінився появою нових стилів у ХІХ–ХХ ст.,застосуванням креативних рекламних технологій образотворення, полістилізмомна початку ХХІ ст., активізацією процесів брендінгу та ребрендінгу.Теоретично узагальнено закономірності візуальної мови реклами від афіши(плаката) до цифрових медіа, запропоновано методологічну концепціюкомплексного проектування рекламної продукції, а медіадизайн визначено якякісно новий етап соціокультурного проектування комунікацій, якнайперспективніший вид дизайну серед інших.Ключові слова: рекламна графіка, художньо-проектна культура, візуальнікомунікації, плакат, цифрові медіа, стилістика рекламної графіки, етномистецькітрадиції, бренд, рекламний дизайн, медіадизайн.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського