Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0421U101222<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Комар Микола Миколайович 
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ КОРАБЛЕМ В УМОВАХ ЗОВНІШНІХ ЗБУРЕНЬ ТА ОСОБЛИВИХ СИТУАЦІЙ У ПОЛЬОТІ: автореф. дис. ... к. т. н. : 05.13.06 - Інформаційні технології / М. М. Комар ; Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем НАН та МОН України. — 2021 — укp.

В дисертаційній роботі розроблено інформаційну технологію, яка використовує метод інваріантного керування повітряним кораблем (ПК) при наявності зовнішніх збурень та відмов авіаційної техніки, а також імітаційні моделі для вирішення поставлених завдань. Суть інформаційної технології полягає у визначенні конфігурації аеродинамічних органів керування ПК для компенсації наявних збурень та відмов, врахування впливу визначеної конфігурації аеродинамічних органів керування ПК на швидкість польоту, а також врахування відпрацювання зміни конфігурації аеродинамічного профілю на енергетичний запас керованості повітряного корабля в цілому. Впровадження розроблених методів забезпечить високий рівень безпеки польоту ПК в умовах невизначеності при наявності відмов та зовнішніх збурень. В дисертаційній роботі розв'язано важливу науково-технічну задачу підвищення безпеки польотів в цивільній авіації. Застосування розробленої інформаційної технології для компенсації впливу турбулентної атмосфери всієї доступної механізації крила дозволяє поліпшити стабілізацію положення ПК при польоті в умовах атмосферних збурень та зменшити вплив турбулентності на швидкість польоту ПК. Технологія забезпечує компенсацію наслідків відмов аеродинамічних органів керування в межах наявних аеродинамічних і функціональних можливостей ПК, що дозволяє забезпечити комфорт пасажирів під час польоту, зменшити навантаження на екіпаж при парируванні відмов авіаційної техніки, що в свою чергу приводить до зниження впливу людського чинника на безпеку польотів.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського