Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=0419U000358<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Калініченко Григорій Євгенович 
Вдосконалення методів розходження суден з урахуваннямїх динаміки та навігаційних перешкод: автореф. дис. ... к. т. н. : 05.22.13 - Навігація та управління рухом / Г. Є. Калініченко ; Національний університет "Одеська морська академія". — 2019 — укp.

В роботі розглянуто мінімальну динамічну систему, поточний стан якоїзалежить від керуючих впливів обох суден. Проведено її формалізацію таотримано аналітичні вирази взаємної залежності параметрів істинного тавідносного руху. Розглянуто ситуаційні збурення, які виникають принебезпечному зближенні суден і можуть приймати два значення, щовизначають стандартне та екстрене маневрування. Наведено поняття областінебезпечних курсів мінімальної динамічної системи та розглянуто їївикористання для вибору безпечного маневру розходження зміною курсів.В роботі розглянуто питання врахування інерційності при поворотісуден і навігаційних небезпек в районі їх маневрування при формуванніобласті небезпечних курсів суден. Показано, що через інерційність суден приїх повороті дистанція найкоротшого зближення виявляється меншерозрахункової, тому при побудові області небезпечних курсів її межірозраховуються для гранично - допустимої дистанції зближення, яказбільшена на величину втрати дистанції найкоротшого зближення черезінерційність судна. Розглянуто урахування навігаційних небезпек при виборіманевру розходження суден за допомогою області небезпечних курсів.Отримані вирази для розрахунку граничних курсів ухилення суден принаявності різних типів навігаційних небезпек: точкових, розподіленихлінійних і складних розподілених. Показано відображення граничних курсівухилення разом з областями небезпечних курсів і розроблено процедурувибору безпечних курсів ухилення суден для розходження з урахуваннямобмежень, що виникають через наявність навігаційних небезпек.Для перевірки коректності одержаного в дисертаційній роботі способувибору безпечного маневру розходження розглянута імітаційна комп'ютернапрограма, приведено її опис, а також представлено результати імітаційногомоделювання процесів коректного розходження суден в різних ситуаціяхнебезпечного зближення.Ключові слова: безпека судноводіння, попередження зіткнень суден,область небезпечних курсів, навігаційні перешкоди.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського